Veiklos sritys: Rinkos, statistiniai tyrimai
Rinkos tyrimai, satistiniai tyrimai, sociologiniai tyrimai, visuomenės tyrimai, viešosios nuomonės tyrimai, sveikatos sektroriaus tyrimai, nuomonių tyrimai, vaikų tyrimai, paauglių tyrimai, politiniai tyrimai, institucijų tyrimai, ityrimų bendrovės, tyrimų paslaugas teikiančios įmonės, tyrimus atliekančios įmonės, naujų rinkų tyrimai, rinkos talpumo įvertinimas, rinkos segmentacija, rinkos nišų nustatymas, rinkos tendencijų nustatymas, rinkos SWOT analizė, rinkos plėtros prognozavimas, potencialių klientų tyrimas, vartotojų pasitenkinimo tyrimai, reklamos žinomumo tyrimai, žinomumo tyrimai, prekės ženklo žinomumo tyrimai, rinkos segmentacijos tyrimai, naujo produkto testavimas, vartotojų elgsenos tyrimai, poreikio tyrimai, fokus grupės, slapto pirkėjo tyrimai, apklausa, anketos, periodiniai tyrimai, žiniasklaidos tyrimai, TV auditorijos tyrimai, radijo auditorijos tyrimai, nacionalinis skaitytojų tyrimai, interneto tyrimai, reklamos monitoringas, žiniasklaidos tikslinių auditorijų tyrimai, gyventojų apklausos, įmonių vadovų apklausos, spontaninis žinomumas, primintinis žinomumas, prekės ženklo situacijos analizė, produkto įvedimo testai, vartojimo tyrimai, vartotojų pasirinkimo tyrimai, vartotojų lojalumo tyrimai, pirkėjų elgsenos tyrimai, kainų tyrimai, įvaizdžio tyrimai.
Rasta įmonių: 1. Rodomi rezultatai: 1 - 1.
-
1
- Puslapiai:
- 1
- Puslapiai: